• شناسه خبر : 45011
  • تاریخ انتشار : 10 دی 1399 - 01:26

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی گفت: ۲۳۳ مورد طرح اشتغال وخودکفایی از طریق صندوق ولایت در گرمی ایجاد شد.

 

اشتغال

 

جلسه کارگروه اشتغال با حضوراعضای کارگروه ،روسای بانک های عامل و به ریاست مهندس علی بهشتی فرماندار شهرستان مغان گرمی درمحل کمیته امداد امام خمینی ره اداره گرمی برگزار گردید.

سعیدی رئیس کمیته امداد اداره گرمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جهش تولید و برنامه کمیته در راستای توانمندسازی محرومین و ایجاد ۵۳۰ مورد اشتغال پایدار ، افزود: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۲۳۳ مورد طرح اشتغال وخودکفایی با پرداخت مبلغ ۷میلیاردو ششصد میلیون تومان ازمحل تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل و منابع صندوق امداد ولایت ایجادشده است و به صورت ماهانه از این طرح ها توسط کارشناسان فنی اشتغال بازدید به عمل می آید.

وی در ادامه از همکاری روسای بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال به معرفی شدگان کمیته امداد تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کردند که در فرصت طلایی دی و بهمن ماه تسهیلات تمامی معرفی شدگان پرداخت تا برنامه عملیاتی شهرستان دراین خصوص تحقق یابد.

در پایان جلسه، آقای مهندس بهشتی فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت سالروزحماسه بزرگ ۹دی روز بصیرت و میثاق با ولایت با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم را باید قدر بدانیم افزودند با توجه به اینکه شهرستان گرمی محرومیت بیشتری دارد بانک ها باید تسهیل گر باشند.

وی همچنین درخصوص کمک به واحدهای تولیدی در جهت اشتغال زایی و پرداخت تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد و تسهیل وتسریع روسای بانک های عامل در دریافت ضامن و همچنین تحقق کامل برنامه اشتغال شهرستان تاکید و توصیه های لازم را ارائه نمودند.

همچنین مقرر گردید بانک هایی که دراین زمینه بیشترین میزان همکاری را داشته و رتبه برتر را کسب نمایند مورد تقدیر قرار گیرند.

در ادامه روسای محترم بانک های عامل درخصوص پرداخت کامل تسهیلات افراد معرفی شده از کمیته امداد قول مساعد همکاری دادند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up