• شناسه خبر : 45516
  • تاریخ انتشار : 17 دی 1399 - 05:14

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بیشترین سرمایه ‌گذاری شستا در گرمی است.

 

ولی اسماغیلی

 

اسماعیلی با اشاره به سرمایه‌ گذاری شستا در شهرستان گرمی گفت: بیشترین سرمایه ‌گذاری شستا در گرمی است که با احداث کارخانه ظروف شیشه ‌ای بهداشتی ۶۰۰ میلیارد و در انگوت با دامداری ۶ هزار راسی ۴۰۰ میلیارد سرمایه‌ گذاری می ‌کند.

وی با بیان اینکه دامداری ۶ هزار راسی در زمینی بیش از ۴۰ هکتار احداث خواهد شد، افزود: بنده هیچ ‌گونه نظری مبنی انتخاب محل نداشته ‌ام و فقط گفته ‌ام هر جا مقدور بود فقط تاکیدم بر این بود کاری نکنیم از منطقه بروند و تنها جایی که در این حجم مورد تایید خود شستا بود، در شهرستان انگوت است.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه آوردن سرمایه ‌گذار برای شهرستان وظیفه نماینده است اما باقی کارهای اداری در حوزه اختیارات دستگاه‌ های دولتی است، افزود: کارخانه ظروف شیشه ‌ای دارویی در شهرستان گرمی جانمایی شده است و با ۲۱ خط تولید و اشتغال مستقیم ۱۷۰ نفر ظرفیت عظیمی برای منطقه است و در مرحله تامین و تحویل زمین مورد نظر شستا هستیم.

اسماعیلی تاکید کرد: علاوه بر آن احیای کارخانه مخروبه آجر سفال گرمی توسط شستا که ۱۲۰ نفر مستقیم و ۷۰ نفر غیرمستقیم اشتغال زایی دارد، در محدوده شهرستان گرمی مغان است و همچنین کارخانه تولید لوله فایبرگلاس با اشتغال ۱۰۰ نفر نیز در محدوده گرمی خواهد بود.

وی نگاه تعصبی را بلای مخرب توسعه دانست و گفت: تمام سعی ما این است قولمان برای اشتغال را انجام دهیم و فرقی ندارد کجا باشد و برای اولین بار در طول ۶ ماه این اقدامات اساسی صورت گرفته است. قطعا این حجم از سرمایه گذاری مرهمی برای درد اصلی منطقه، اشتغال خواهد بود و من بدور از حواشی سعی می ‌کنم مشکل اشتغال را برطرف کنم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up