• شناسه خبر : 46219
  • تاریخ انتشار : 29 دی 1399 - 11:46

رئیس جدید ‌هیئت مدیره کشت و صنعت مغان گفت: دغدغه هیئت مدیره آبادانی منطقه مغان ‌است.

باغ کشت و صنعت

 

قاسم محمدی در نشست با ارکان قضایی و بازرسی استان اظهار داشت: خوشبختانه برای اولین بار همه اعضای منتخب و مدیران فعلی اهل مغان بوده و دغدغه آبادانی منطقه مغان را بیشتر از هر فرد و گروهی دارند.

وی افزود: سوابق مدیران جدید شرکت نشان ‌دهنده روحیه امانتداری و ولایت مداری آنان است، از این رو وامدار مردم سخت کوش منطقه خواهیم بود و برای رضایت آنان تلاش خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه روحیه جهادی در بین پرسنل شرکت حکم ‌فرماست، گفت: مطمئن هستیم، می ‌توان با ایجاد کار گروه متشکل از همین کارشناسان و متخصصین در تمامی حوزه‌ ها و با حفظ کرامت انسانی و با هدف ‌گذاری واحدبه واحد و بررسی مجدد و نوین با برنامه ‌ریزی منسجم کارهای زراعی، دامی، باغی، تولیدی و صنعتی با شکل موثرتری پیش خواهد رفت.

محمدی بیان کرد: وقتی سردار دل ‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشته که سرباز هستند پس ما هم نوکر مردم هستیم و در کشت و صنعت مغان نیز، باید جهاد دیگری را جاری سازیم.

وی با اشاره به نحوه گزینش مدیران جدید شرکت، تصریح کرد: در این مسیر با هیچ احدی لابی نکرده ‌ایم و دغدغه همه ما آبادانی منطقه مغان و شرکت است و پروردگار را شاکرم که آبرویی داریم و آن را هم در اینجا با خدا معامله خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پایان گفت: امیدوارم در مسیر خدمتگزاری توفیق داشته باشیم که خدمت جهادی را در این سنگر تولید و بهره ‌برداری به مقصد و سرانجام رسانده و بازهم بتوانیم در حفظ این امانت سربلند باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up