• شناسه خبر : 46847
  • تاریخ انتشار : 07 بهمن 1399 - 07:35

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: برنامه های دهه فجر امثال باید با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی انجام شود.

 

راهپیمایی

 

دکتر سید عباس سید عباس در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سی و چهل و دومین سالگرد انقلاب سلامی گفت:فجر یادآور روزهایی است که ملت سرافراز ایران با لبیک به ندای امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر وحدت و همدلی، انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رساندند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت خواهد بود که باید با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و شکوه خاصی برگزار شود افزود: فضای شهر و روستا و ادارات باید به نحو مناسبی آذین بندی شود و برنامه های دهه فجر امثال با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محله محور، مجازی و مردمی برگزار می شود چون که مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

فرماندار شهرستان اصلاندوز با اشاره به برگزاری با کیفیت برنامه های دهه فجر اظهار امیدواری کرد که برای بزرگداشت این ایام همه دستگاه ها و مجریان باید بصورت هماهنگ امور را انجام دهند و کار ها به صورت منظم به پیش ببرند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اصلاندوز با اشاره به استفاده ادارات شهرستان از ایام دهه فجر برای ارائه گزارش عملکرد افزود:دهه فجر فرصتی است که بتوانیم خدمات ارائه‌شده به مردم را گزارش کنیم و دستگاههای اجرایی باید با اطلاع رسانی از فعالیت‌ها و اقدامات اقدام کنند.

مینایی با اشاره به کند کردن روند پیش بردن پروژه های عمرانی توسط کرونا تصریح کرد:ویروس منحوس روند پیش بردن پروژه های عمرانی به خصوص پروژه شبکه بهداشت درمان کشور و همچنین شهرستان اصلاندوز که اولویت تجهیز درمان بستر شهرستان بود روند اجرای این عملیات ها کند کرده بود اما به شکر خدواند با تلاش تمام مسئولان این پروژه در موئد مقرّ افتتاح خواهند شد .

وی با اشاره به بازسازی یادمان شهدای شهرستان اصلاندوز بیان کرد:یادمان شهدای شهرستان با مشارکت سپاه ناحیه عشایری شهرستان ،فرمانداری و سایر ادارات شهرستان تا کنون با اعتباری بالغ ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا می باشد که به زودی تمام خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up