• شناسه خبر : 50170
  • تاریخ انتشار : 19 فروردین 1400 - 12:12

شهردار اردبیل گفت: امسال با رفع موانع پشتیبانی لازم را از طرح‌های توسعه‌ای و در مسیر تحول شهر اردبیل انجام دهیم.

حمید لطف اللهیان

به گزارش شهرخوان، حمید لطف اللهیان در اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال جدید اظهار کرد: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها ما نیز در مجموعه شهرداری تلاش می‌کنیم تا امسال با رفع موانع پشتیبانی لازم را از طرح‌های توسعه‌ای و در مسیر تحول شهر اردبیل انجام دهیم.

وی تصریح کرد: ما سعی خواهیم کرد تا از فصل کاری ۱۴۰۰ به نحوه مطلوب و در اجرای پروژه‌های متعدد استفاده کنیم تا در پایان فصل کاری و اتمام مأموریت شهرداری در سال ۱۴۰۰ کارنامه‌ای درخشان برای مردم به یادگار بگذاریم.

شهردار اردبیل اولویت امسال شهرداری را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت در مناطق مختلف شهر اعلام کرد و گفت: اهتمام جدی داریم تا با مساعد شدن شرایط جوی پروژه‌های عمران و توسعه فضای سبز با جدیت دنبال شده و در کوتاهترین زمان بهره‌برداری از این پروژه‌ها را به نفع شهر و شهروندان شاهد باشیم.

لطف‌اللهیان افزود: براساس بودجه تصویب شده در شورای شهر از ابتدای امسال طرح‌ها و پروژه‌های متعدد شهری را با تأمین اعتبار و منابع مورد نیاز در دستور کار اجرا قرار دادیم و امیدواریم در پایان سال در تحقق اهداف بودجه‌ای و برنامه‌ریزی موفق عمل کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up