• شناسه خبر : 55905
  • تاریخ انتشار : 01 شهریور 1400 - 02:02

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: از یکم تا سیزدهم محرم ۸۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان اردبیلی توزیع شد که این امر تا پایان ماه صفر در سطح استان اجرا می‌شود.

بسته کالای غذایی

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، یکم شهریورماه، در حاشیه بازدید از محل توزیع غذای گرم بین مددجویان اردبیلی، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده از یکم تا سیزدهم محرم ۸۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان اردبیلی توزیع که این امر تا پایان ماه صفر در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح اطعام حسینی با مشارکت خیران و نیکوکاران اردبیلی با جدیت ویژه‌ای اجرا می‌شود که به همین منظور دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به صورت نقدی و غیرنقدی برای اجرای این طرح در نظر گرفته و ۱۱ هزار و ۸۵۰ سبد کالا نیز در بین محرومان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون نیز برای تهیه سبد کالا در این ایام هزینه شده که خوشبختانه همکاری خیران و مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه و نیز سپاه و بسیج به شکل مناسب و مطلوب ادامه دارد و به همین منظور ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به محرومان جامعه کمک‌رسانی شده است.

دشتی تصریح کرد: آماده دریافت کمک‌های مردمی برای اجرای طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان صفر ماه هستیم تا بتوانیم با کمک‌رسانی به مستمندان جامعه مشکلات آنان را تا حد امکان برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ و سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* دو روش ساده برای مشارکت در اجرای طرح احسان و اطعام حسینی است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up