• شناسه خبر : 57172
  • تاریخ انتشار : 27 شهریور 1400 - 06:22

زهرا قدیمی با اشاره به احداث چندین تلویزیون شهری در میادین اردبیل توسط استانداری اردبیل، گفت: ین موضوع باید از سوی شهرداری تعیین تکلیف شود که آیا همه سازمان ها می توانند تابلوی تبلیغاتی احداث کنند و اگر احداث شده با چه مجوزی بوده است.

زهرا قدیمی

زهرا قدیمی در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل بر لزوم کارشناسی لوایح شهرداری قبل از ارسال به شورا تاکید کرد و گفت: متاسفانه افرادی هستند که در صورت عدم اجازه شورا و شهرداری نیز اقدام به ساخت و ساز می کنند و پس از احداث به ماده ۱۰۰ ارجاء داده می شوند که اینگونه مسائل باعث می شود تا معماری شهر از نظر نظم و زیبایی به هم بریزد و آخر سرهم شورا زیر سوال برود. این حق مردم است که از منظر شهری زیبایی برخوردار باشند.

وی بر لزوم دقت بیشتر در انتخاب شرکت های حسابرسی برای امورات شهرداری تاکید کرد و گفت: بهترین راهکار برای شفافیت و پرهیز از شبهات مالی در شهرداری این است که سازمان حسابرسی برای انجام امورات حسابرسی در شهرداری مستقر شود و پس از اتمام حسابرسی مناطق و سازمان ها، جزئیات حساب ها به شورا ارسال شود تا مورد برسی قرار گیرد.

قدیمی با اشاره به اینکه موضوع حسابرسی و بازرسی برای بسیاری از کارکنان شهرداری به صورت صحیح تعریف نشده، تصریح کرد: نباید بحث حسابرسی با بازرسی اشتباه گرفته شود، باید توضیحات کامل و لازم به کارکنان برای همکاری با شرکت‌های حسابرسی داده شود تا مشکلی در روند حسابرسی پیش نیاید و خروجی کار بدون نقص باشد.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص تابلوهای تبلیغاتی موجود در شهر اذعان کرد: برخی از افراد یا دستگاه های دولتی در قبال تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی شهر ادعای مالکیت می کنند؛ این موضوع باید از سوی شهرداری تعیین تکلیف شود که آیا همه سازمان ها می توانند تابلوی تبلیغاتی احداث کنند و اگر احداث شده با چه مجوزی بوده است.

قدیمی در رابطه با ساماندهی و آموزش پرسنل اجرائیات شهرداری تصریح کرد: حوزه اجزائیات یک بحث کلان است که باید قبل از آموزش، تمام ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد. یکی از معضلات در این خصوص، فصلی بودن اکثر پرسنل در این بخش است، که در صورت آموزش نیز بازدهی بلند مدت نخواهد داشت. لذا با انجام بررسی های کارشناسی و بررسی وضعیت استخدامی ها در این بخش، مساله آموزش، بازدهی بالایی خواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up