• شناسه خبر : 58107
  • تاریخ انتشار : 22 مهر 1400 - 12:53

هفتمین دوره مسابقات دارت شهرداری‌های کلانشهرهای کشور با حضور ۱۳ تیم به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

دارت

در مسابقه ای که در خانه دارت هدف اردبیل برگزار می شود، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۳ تیم ازشهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود تا در مدت دو روز بعد از انجام رقابت‌ها قهرمان و نائب قهرمان این مسابقات مشخص شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مسابقات طی روزهای ۲۲و۲۳مهرماه در خانه دارت هدف اردبیل برگزار خواهد شد که امیدواریم رقابت خوبی را بین کارکنان شهرداری‌های کلانشهرها شاهد باشیم

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از قم، همدان، رشت، یزد، تهران، اصفهان، شیراز و … حضور دارند که در مدت دو روز در رشته دارت با هم رقابت خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل با قدردانی از حضور کارکنان شهرداری‌های کلانشهرها در این رقابت‌ها و پیگیری شهرداری اردبیل در میزبانی این رقابت‌ها گفت: امیدواریم در دو روز آینده میزبانی شایسته برای کارکنان ورزشکار شهرداری‌های کلانشهرها باشیم تا یک رقابت به یاد ماندنی را در شهر تاریخی و گردشگری اردبیل به نمایش بگذارند.

محمدنژاد یکی از رویکردهای اصلی سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل را تقویت و توسعه رشته‌های مختلف ورزشی با نگاه ورزش همگانی و ورود به بخش حرفه‌ای اعلام کرد و افزود: ما در طول سال با برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف ورزشی سعی می‌کنیم تا در بین اقشار مختلف جامعه نشاط و تندرستی بیش از پیش توسعه پیدا کند.

وی بیان کرد: دارت یکی از رشته‌های مهیج و در عین حال تقویت کننده تمرکز و همچنین ایجاد فضای آرامش و اطمینان خاطری است تا در این هیاهوی کار، زندگی و اشتغال در سایه برگزاری این رویدادها کارکنان تلاشگر شهرداری بتوانند در محیط سالم باهم رقابت کرده و امکان توسعه و تقویت فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف فراهم آید.

مسابقات دارت کارکنان شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در حالی در اردبیل و در طی دو روز برگزار می‌شود که شرکت کنندگان از استان‌های کشور در هوای خنک و نسبتا سرد در اردبیل حضور یافته و از طبیعت بکر و زیبائی‌های ماندگار و طبیعی اردبیل بهره‌مند خواهند شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up