• شناسه خبر : 58610
  • تاریخ انتشار : 07 آبان 1400 - 01:18

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: جابجایی اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها در سازمان‌ها و مناطق شهرداری مورد قبول نیست و گاه این موضوعات به انحراف در بودجه منجر می‌شود.

جواد انصاری

به گزاش شهرخوان، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بازدیدهای میدانی و مستمر از پروژه‌های عمرانی توسط اعضای شورای شهر توسعه یافته و تقویت می‌شوند.

جواد انصاری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در راستای برنامه‌های نظارتی شورای شهر اردبیل بر پروژه‌های اجرایی در شهر اردبیل قرار است پنجشنبه اعضای شورای شهر بازدیدی را از پروژه مرمتی بازار تاریخی اردبیل انجام دهند.

وی تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری به این پروژه اختصاص یافته که ما در بازدید سعی خواهیم کرد بخش‌های مختلف مرمت بازار تاریخی اردبیل را مورد رصد و بررسی قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست با اعضای شورای شهر خبر داد و گفت: در این جلسه که هفته آینده برگزار خواهد شد،‌ سعی خواهیم کرد تا حمایت اداره کل ورزش و جوانان را از تیم فوتبال شهرداری و فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف با همکاری شهرداری و ورزش و جوانان به بحث و تبادل نظر بگذاریم.انصاری افزود: اعضای شورای شهر در جلسه امروز در حمایت از آتش‌نشانان و پوشش بیمه‌ای آنها نقطه نظرات حمایتی خود را اطلاع شهردار اردبیل رساندند تا زمینه برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز این مجموعه و حمایت همه‌جانبه از سازمان آتش‌نشانی انجام شود.

وی با گرامیداشت هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و ادامه داد: بسیج در بخش‌های مختلف فعالیت‌های پرسود و ثمری داشته که همه گروه‌های جامعه از آن بهره‌مند شده‌اند.

انصاری به نطق پیش از دستور برخی از اعضای شورای شهر و طرح مسائل در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: شهردار اردبیل با پیگیری این موضوعات به ویژه طرح تفصیلی، ممیزی املاک، هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات و شفاف‌سازی در حوزه‌های مختلف سعی دارد تا در دوره جدید فعالیت بهترین و شایسته‌ترین خدمات را ارائه کند.

وی اهمیت رفت و روب شهری و تنظیفات را یادآور شد و خاطر نشان کرد: برخی از اهالی از وضعیت رفت و روب شهری و جمع‌آوری زباله گله‌مند هستند که با تلاش و پیگیری شهرداری اردبیل قرار شد نوسازی سطل‌ها و مخازن هم سریعا خریداری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در ادامه اضافه کرد: جابجایی اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها در سازمان‌ها و مناطق شهرداری مورد قبول نیست و گاه این موضوعات به انحراف در بودجه منجر می‌شود که انتظار می‌رود شهردار اردبیل با تذکر به رؤسای سازمان‌ها و مناطق شهرداری نسبت به اجرای طرح‌های مصوب در بودجه سالانه اقدام شده و از هرگونه اقدام خودسرانه در این بخش جلوگیری شود.

انصاری از برگزاری جلسه هیئت حل اختلاف استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: در رایزنی که با استاندار محترم اردبیل و مسئولان مربوطه داشیتیم تا جلسه هیئت حل اختلاف را در روزهای آینده برگزار کنند تا به نامه‌های اختلافی ارسالی از سوی فرمانداری اردبیل و شورای شهر رسیدگی کرده و توجهی جدی بر اصرار شورای شهر در مصوبات داشته باشند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up