• شناسه خبر : 58753
  • تاریخ انتشار : 09 آبان 1400 - 02:15

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه اندیشه ورز از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته بسیج خبر داد.

شهرخوان

 

سجاد انوشیروانی در جلسه اندیشه ورز از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته بسیج خبر داد و گفت: تمام برنامه های ورزشی در سطح استان اردبیل با محوریت گرامیداشت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجونان استان اردبیل افزود: در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی نگاه ویژه ای به حوزه جوانان خواهیم داشت و با برگزاری برنامه های مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی امید داریم گام های موثری را در این حوزه برای جوانان استان برداریم.

انوشیروانی با تاکید بر اینکه در این هفته تلاش خواهیم کرد که مسابقات انتخابی المپیاد زیر ۱۶ سال برگزار بکنیم عنوان کرد: به برکت نام مبارک بسیج و گرامیداشت این هفته در راستای حضور مقتدارنه ورزش و جوانان در المپیاد زیر ۱۶ سال استان در این المپیاد تمام مسابقات انتخابی را در این هفته برگزار خواهیم کرد.

سرهنگ مهدیزاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل هم با اشاره به برگزاری یادواره ۱۸۶ شهید ورزشکار استان گفت: در هفته مبارک بسیج دربرنامه ورزشی شهرستانهای نمین، خلخال، گرمی و پارس آباد یادواره شهدای ورزشکار پارس آباد بصورت استانی و با محوریت ۱۰ شهید ورزشکار شهرستان پارس آباد با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل با اشاره به دیدار از خانواده شهدا در هفته بسیج اضافه کرد: برنامه آبروی کوچه ها و افتخار محله ها و همچنین نشست بصیرتی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up