• شناسه خبر : 59036
  • تاریخ انتشار : 13 آبان 1400 - 07:11

زهرا قدیمی عضو شورای شهر ضمن طرح عدم همکاری دستگاه های اجرایی با شورا و شهرداری گفت: جلسات ماده ۵ در فواصل مشخص برگزار شود.

دیدار با استاندار اردبیل

خبرنگار: عفت آقایاری

به گزارش شهرخوان، زهرا قدیمی عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل با استاندار، هدف از ایجاد سازمان ها و دستگاه های دولتی را با هدف ارایه خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: متاسفانه آنطور که باید, هماهنگی و رابطه کاری بین دستگاه های استان با شورا و شهرداری مشاهده نمی شود.

وی افزود: به رغم اینکه مشارکت و همکاری با شورا و شهرداری انجام نمی شود حتی در برخی موارد نیز شاهد هستیم که مانع تراشی هایی در اجرای برنامه ها و مصوبات شورا ایجاد می شود که این مسائل باعث می شود شهروندان از دریافت خدمات مطلوب بی بهره باشند.
عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: لایحه ای به شورا ارائه می شود و پس از صرف زمان و همفکری و کارشناسی از سوی اعضای شورا آن لایحه مصوب و جهت اجرا به شهرداری ارجاء داده می شود اما متاسفانه طرح پس از طی این فرآیند و در مرحله اجرا با مقاومت هایی روبرو می شود که این امر موجب نارضایتی مردم می شود.

قدیمی با گلایه از عدم برگزاری جلسات ماده ۵ در مرکز استان بیان کرد: متاسفانه این جلسات حتی به فاصله ۷ ماه نیز برگزار نمی شود که خواستاریم این امر به عنوان یک مشکل اساسی از سوی استانداری مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در خصوص جلسات ماده ۹ نیز اذعان کرد: در چند سال گذشته ندیده ایم که پرونده های ارجاعی و موضوعات مطروحه در جلسات ماده ۹ منجر به نتیجه شود که در این خصوص نیز خواستار پیگیری های لازم از سوی استانداری هستیم.

قدیمی در پایان خواستار همکاری تنگاتنگ و شفاف و ملموس استانداری با شورای شهر شد و گفت: قطعا هر اندازه این همکاری ها بیشتر و نزدیک تر باشد معضلات شهری روی هم انباشته نخواهد شد و در سریعترین زمان ممکن قابل حل خواهد بود.

ببینید: گزارش تصویری دیدار اعضای شورا با استاندار اردبیل



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up