• شناسه خبر : 59647
  • تاریخ انتشار : 26 آبان 1400 - 07:21

سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه همه اعضا شورای شهر از نحوه مدیریت سرویس های بهداشتی شهر گلایه دارند، گفت: شهرداران مناطق باید در جانمایی ها و بهبود وضعیت مدیریت آنها فکر اساسی کنند.

سلامت صفری

به گزارش شهرخوان، سلامت صفری در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورا با حضور مدیران مناطق ۱و ۲ و معاونت امور زیربنایی شهرداری اردبیل گفت: همه اعضا شورای شهر از نحوه مدیریت سرویس های بهداشتی شهر گلایه دارند و مناطق شهرداری باید در جانمایی ها و وبهبود وضعیت مدیریت آنها فکر اساسی کنند.

وی اضافه کرد: در شهر توریستی وضعیت سرویس‌های بهداشتی یکی از فاکتورهای ارزیابی در فرهنگ شهرنشینی است پس اعمال مدیریت صحیح مورد انتظار ماست.

آب و فاضلاب مکلف شده بخشی از مشکلات شهری را حل کند

دبیر دوم شورای شهر اردبیل گفت: از محل تبصره ۳ در شورای چهارم، آب شرب تعدادی از محلات و مناطق شهری بعد از ۳۶ سال به شبکه شهری وصل شد ما انتظار داریم در دوره شورای ششم نیز فاضلاب محلات شهر و مناطق ۱۳ گانه به زودی حل شود.

وی افزود: نظر به روح این قانون، شرکت آب و فاضلاب مکلف شده مطابق برنامه تنظیمی و با نظارت شورا بخشی از مشکلات فاضلاب شهروندان عزیز حل کند.

عضو شورای شهر اردبیل گرفتاری مردم را در تخلیه چاههای شهری و عدم اتصال به شبکه فاضلاب یاد آور شد و بیان کرد: اولین مشکلات شهروندان عزیز بحث فاضلاب شهری است و با تصویب این تبصره وصل خط لوله های نیمه کاره باید در اولویت کار قرار گیرد.

سلامت صفری در مورد لایحه حمایت شهرداری از موسسات و نهادهای خیریه مردمی تصریح کرد: هر گونه هزینه در این بستر یک نوع فرهنگسازی و تشویق مشارکت مردمی در مدیریت شهری است و کمک به موسسات و خیریه ها و مساجد و مراکز فرهنگی و ورزشی یکی از وظایف شوراست



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up