• شناسه خبر : 59649
  • تاریخ انتشار : 26 آبان 1400 - 08:15

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بر ضرورت راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک اردبیل تاکید کرد و خواستار اقدام فوری شهرداری اردبیل در این خصوص شد.

میرمحمد سیدهاشمی

جلسه بررسی مشکلات ساختاری در بحث بوددجه بندی سنوات گذشته و عدم تحقق بودجه های پیشنهادی در سنوات گذشته با حضور میرمحمدسیدهاشمی نائب رئیس شورا و زهراقدیمی عضو شورای اسلامی شهر، معاونت محترم مالی و اقتصادی، معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی و مدیران شهرداری اردبیل بزگرار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر بر ضرورت راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک اردبیل تاکید کرد و خواستار اقدام فوری شهرداری اردبیل در این خصوص شد.

میرمحمد سیدهاشمی که دانش‌آموخته رشته ترافیک است اظهار داشت: علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده و مشخص شدن ردیف بودجه لازم، اقدام مناسبی در خصوص راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل صورت نگرفته و این اهمال و کم‌کاری به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نگذاریم پیمانکاران بومی له شوند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر از پیمانکاران بومی و خرد حمایت کرد و اظهار داشت: حمایت‌ها نباید محدود به پیمانکاران پروژه‌های شاخص شهری شود.

وی افزود: باید با پرداخت مطالبات پیمانکاران خرد، فرصت و زمینه پرورش و ارتقای پیمانکاران بومی را فراهم آوریم تا شاهد پیشرفت و توسعه جامعه فنی استان باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up