• شناسه خبر : 60487
  • تاریخ انتشار : 02 اسفند 1400 - 07:22

عضو شورای شهر اردبیل گقت: این کار ارزشمندی است که ما به خاطر جوانان بیکار از سرمایه گذاران حمایت کرده و موجب دلسردی آنها نشویم.

ابراهیم صفری: سرمایه گذاران را فراری ندهیم

ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل گفت:  تولید مسکن به نفع رونق اقتصادی و اشتغال اردبیل است.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: تولید مسکن به عنوان صنعت پراشتغال به نفع رونق اقتصادی و اشتغال شهر اردبیل است و باید از سرمایه گذاران در این زمینه حمایت شود.

ابراهیم صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به اصلاح لایحه شهرداری با عنوان ساخت 700 واحد مسکن توسط شرکت توسعه مسکن اشاره و اظهار کرد: ما باید از سرمایه گذاران در همه حوزه ها به ویژه سازندگان مسکن حمایت کنیم چرا که صنعت ساختمان بیشترین اشتغال و درآمدزایی و همچنین رونق اقتصادی را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: این کار ارزشمندی است که ما به خاطر جوانان بیکار منطقه از ساخت 700 واحد مسکن توسط شرکت توسعه مسکن وابسته به بنیاد مسکن حمایت کنیم تا خروجی این کار پیشرفت و توسعه استان اردبیل را به همراه داشته باشد.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: زمانی که مدیریت شرکت اتوبوسرانی را برعهده داشتم حاضر بودم به خاطر رونق اشتغال در کارخانه آرتاویل تایر برای این مجموعه سرویس رایگان برقرار کنم تا مبادا مدیران کارخانه آرتاویل تایر از حضور و فعالیت در این شهر دلسرد شده و یا گلایه هایی را داشته باشند.

ابراهیم صفری گفت: باید به خاطر اشتغال جوانان و رونق اقتصادی در اردبیل سرمایه گذاران و کارآفرینان را به هر شکل ممکن مورد حمایت قرار دهیم و در عین حال به این موضوع توجه داشته باشیم که حرکت های تحولی در این بخش می تواند به نفع شهر و شهروندان باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up