• شناسه خبر : 62352
  • تاریخ انتشار : 02 بهمن 1400 - 01:08

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه مردم از برف روبی شهر اردبیل ناراضی هستند، گفت: به جای آنکه انتظاری در شهروندان ایجاد کنیم بهتر بود تا توانمندی ها و داشته های خود را صادقانه با مردم مطرح می کردیم.

سلامت صفری: مردم از برف روبی شهر اردبیل ناراضی هستند

خبرنگار: نسرین آذرکیش

به گزارش شهرخوان؛  رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و‌ ورزشی شورای شهر اردبیل گفت: تعرفه در حقیقت مجوز ورود به جیب شهروندان در مقابل ارائه خدمات است که در این بستر باید در وضع آن باب انصاف و وضعیت معیشتی مردم را مراعات کرد.

سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در تعرفه 1401 سعی کردیم تا بیشترین حمایت را از عموم شهروندان داشته باشیم که شاه بیت این حمایت ها اعمال 40 درصد تخفیف در صدور پروانه برای مناطق کم برخوردار است که در ایام خاصی از سال این تخفیف ها تا 70 درصد نیز خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا متفاوت از تورم اعلام شده در کشور در تعرفه سال آینده 20 درصد افزایش اعمال شده تا مردم در پرداختی های خود به شهرداری با مشکلی روبرو نشوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی را در بررسی تعرفه 1401 یادآور شد و بیان کرد:

تلاش بر این بوده تا در این جلسات با در نظر گرفتن شرایط معیشتی مردم تعرفه ها عقلانی و منطقی پیش بینی شده و شرایط اجرایی شدن آن فراهم آید.

صفری با اشاره به حفظ آبروی شورا و شهرداری در وضعیت تشدید بارش ها در روزهای اخیر گفت: به جای آنکه انتظاری در شهروندان ایجاد کنیم بهتر بود تا توانمندی ها و داشته های خود را صادقانه با مردم مطرح می کردیم تا زمینه جلب مشارکت بیشتر مردم و ترغیب و تشویق رسانه ها در این زمینه فراهم می آمد.

وی خرابی های بعد از جمع آوری برف از بابت نمک پاشی و خرابی آسفالت را یادآور شد و افزود: بهتر است به صورت اضطرار در محلات مختلف برفروبی کوچه ها مورد توجه قرار گرفته تا مردم در رفت و آمد و کارهای روزمره خود بیش از این دچار مشکل نشوند.

این عضو هیئت رئیسه شورا گفت: مردم از عملکرد شورا و شهرداری راضی نیستند و بهتر است با خروج از مدیریت سنتی به سمت مدیریت توانمند با بهره گیری از الگوهای فنی و تکنولوژی جدید حرکت کنیم تا دغدغه ها به حداقل برسد.

سلامت صفری در جلسه رسمی شورا از شهردار درخواست کرد: طرح جامع مقابله با بحران، بلایای طبیعی و نزولات آسمانی را شهردار محترم تهیه و آماده نماید تا مجموعه خدوم شهرداری در چنین ایامی غافگیر نشوند.

برف روبی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up