• شناسه خبر : 62925
  • تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400 - 08:46

عضو شورای شهر اردبیل گفت: اساسنامه دانشگاه علمی – کاربردی اردبیل در اختیار شورا قرار نگرفته تا حداقل ما نظر کارشناسی خود را در این زمینه ارائه کنیم.

حبیب فتحی:اساسنامه دانشگاه علمی – کاربردی را نداریم

به گزارش شهرخوان، عضو شورای شهر اردبیل گفت: نماینده شورای شهر باید در جلسات هیئت امنای دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری حضور پیدا کند.

حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این حضور می تواند در حل مشکلات و بیان نقطه نظرات راهگشا باشد تا ما بتوانیم در طول سال تصمیم گیری مناسبی را داشته و بودجه موردنظر را برای این مجموعه علمی تصویب کنیم.

وی خطرنشان کرد: حضور نماینده شورا در جلسات هیئت امنای دانشگاه زمینه آگاهی بیشتر اعضای شورا را از تصمیمات این مجموعه فراهم می آورد تا ما بتوانیم شرایط مطلوبی را در فعالیت مناسب دانشگاه علمی – کاربردی شاهد باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به ضرورت مطالعه اساسنامه دانشگاه علمی – کاربردی توسط اعضای این شورا گفت: اساسنامه در اختیار اعضای شورا قرار نگرفته و ما نظر کارشناسی خود را در این زمینه ارائه کنیم و انتظار می رود در این زمینه کمیسیون برنامه و بودجه اقدام لازم را انجام دهد.

فتحی بیان کرد: اگر این اساسنامه مورد مطالعه قرار گیرد به راحتی می توان راهکارهای مناسبی را در خروج این دانشگاه از روند زیان دهی به سمت سوددهی فراهم کرده و ایردات و اشکالات را با نگاه واقع بینانه برطرف کرد.

دانشجوی دانشگاه

اساسنامه دانشگاه علمی – کاربردی را نداریم



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up