• شناسه خبر : 63110
  • تاریخ انتشار : 21 بهمن 1400 - 09:54

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرمی گفت: ۴۰۳ واحد مسکونی مسکن محرومین ( بازسازی و مقاوم سازی ) در شهرستان گرمی به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

مسکن

افتتاح نمادین مسکن محرومین در شهرستان گرمی انجام شد


با حضور قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، اسماعیلی رئیس کمسیون اجتماعی و نماینده مردم شریف شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، مهندس مولایی فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و مهندس رحیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و جمعی دیگر از روسا و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بهره برداری و افتتاح نمادین ۴۰۳ واحد مسکونی مسکن محرومین (بازسازی و مقاوم سازی ) انجام یافت.

محمدعلی رحیمی اظهار داشت: ۴۰۳ واحد مسکونی در قالب مسکن محرومین برای اقشار کم در آمد در طرحهای مقاوم سازی و بازسازی مسکن در سطح روستاها و همچنین شهرک ولیعصر (عج) و محلات الدرق و شهریار شهرستان گرمی احداث شده است که این در قالب طرح تسهیلات مسکن با همکاری بانکهای عامل و تسهیلات بلاعوض اهدایی بنیاد مسکن و نظارت و تهیه نقشه نظام فنی بنیاد مسکن انجام یافته است.

وی در ادامه افزود برای افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی طی تفاهمنامه مشترک بنیاد مسکن با نهادهای مذکور و حمایت های تسهیلات بلاعوَض بنیاد علوی که در بین ۴۰۳ واحد مسکونی احداثی تعداد قابل توجهی وجود دارد با همکاری و مشارکت فعال به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرمی در پایان مراسم اعلام داشتند که این تعداد احداث واحد مسکونی با حمایت های دولت و پیگیری دکتر اسماعیلی نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در بحث اجرایی نمودن ضمانت زنجیره ای در بانکهای عامل محقق و استقبال متقاضیان را در پی داشته است و تا پایان صدرصد ی مقاوم سازی مسکن این طرح پیگیری جدی انجام خواهد یافت.


مسکن

بهره برداری از 403 واحد مسکن محرومین در گرمی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up