• شناسه خبر : 63610
  • تاریخ انتشار : 05 اسفند 1400 - 10:51

️رئیس کمیسیون زیباسازی شهری شورای شهر اردبیل گفت: با ارائه لایحه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی به شورای شهر تلاش می کنیم تا با قیمت کارشناسی این تابلوها واگذار شود.

حبیب فتحی

لایحه جدید برای تابلوی تبلیغاتی چندوجهی ارائه می شود


️حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در دور پنجم شورای شهر واگذاری تابلوها به همراه اجرای سازه ها در مدت سه سال و به شکل BOT انجام شد که مدت قرارداد تا پایان اسفند ١۴٠٠ بود.

️وی خاطرنشان کرد: قرار است به زودی با انتشار آگهی مزایده، از اول فروردین سال آینده واگذاری ۵۴ بیلبورد، ١٩ پیشانی پل، ۶٠ تابلوی لایت باکس و ٣٣ استند به کانون های تبلیغاتی واجد شرایط و علاقمندان انجام گردد که مشخصات فنی و دقیق این تابلوها در آگهی و درقالب پک ها و بسته های مشخص بیان شده است.

️رئیس کمیسیون زیباسازی شهری شورای شهر اردبیل بیان کرد: سازمان سیما و منظر شهری پیشنهاد عقد قرارداد با پیمانکاران را به مدت دو سال با واگذاری جدید ارائه کرده که امیدواریم با همفکری همکاران این پیشنهاد مورد بررسی و تائید قرار گیرد.

️فتحی در مورد قیمت تابلوهای تبلیغاتی آماده واگذاری گفت: قیمت ارائه شده از سوی سازمان منطقی نیست و لازم است ما با ارزیابی نرخ سالهای گذشته، نرخ جدید را با نظر کارشناسی ارائه کنیم تا با یک نرخ منطقی هم شهرداری و هم کانون ها از فعالیت در این حوزه سود و منفعت ببرند.

️وی افزود: در سه سال گذشته این سازه ها در اختیار فعالان تبلیغاتی قرار گرفته بود و مقرر بود این سازه ها تا پایان سالجاری تحویل شهرداری اردبیل گردد و چنانچه در سازه ها عیب و تنقصی وجود داشته باشد ضرر و زیان آن را پیمانکاران جبران نمایند .

️رئیس کمیسیون زیباسازی شهری شورای شهر اردبیل ادامه داد: برای تابلوی تبلیغاتی چندوجهی نیز قرار است شهرداری لایحه جدیدی را ارائه کند تا ما بتوانیم در واگذاری این تابلوها نیز با نرخ کارشناسی عمل کنیم.

️فتحی گفت: در لایحه شهرداری ۶٠ لایت باکس در قالب چهار بسته ، ١٩ تابلوی پیشانی پل در قالب سه بسته ، ٣٣ استند در قالب سه بسته و ۵۴ بیلبورد در قالب ١٠ بسته ارائه شده تا امکان شرکت کانون های تبلیغاتی واجد شرایط فراهم آید.

️وی در پایان به ساماندهی تابلوهای معرف اشاره کرد و افزود: در دور پنجم ما در ۵٠ صفحه طرح ساماندهی تابلوهای معرف شهری را ارائه کردیم تا این امر با ظرفیت درآمد سالانه بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال مورد توجه قرار گیرد.


تبلیغات انتخاباتی

تابلوهای تبلیغاتی با قیمت کارشناسی واگذار می شود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up