• شناسه خبر : 63663
  • تاریخ انتشار : 07 اسفند 1400 - 01:24

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اجاره تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر باید در بستری سالم، شفاف و بدون رانت و انحصار به شركت های واجد شرايط واگذار شود.

بهروز اسکندرپور: اجاره تابلوهای تبلیغاتی بدون رانت باشد

به گزارش شهرخوان، عضو شورای شهر اردبیل گفت: تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر متعلق به بیت المال است و باید به اهلش واگذار شود.

بهروز اسکندرپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شهرداری باید سازوکار قانونی و مناسب با قرارداد متقن در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی تهیه و تعریف کند تا افراد باتجربه و صاحب صلاحیت بتوانند از ظرفیت این تابلوها در راستای ارائه خدمات در بخش تبلیغاتی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است با تائید صلاحیت پیمانکاران متخصص و توانمند و دریافت سوءپیشینه این تابلوها را به اهلش واگذار کنیم .

عضو شورای شهر اردبیل افزود: باید با حساسیت بیشتر این واگذاری ها مورد دقت قرار گیرد و قیمت گذاری به طریقی انجام گیردکه براساس تابلوهای فعال در مناطق مختلف شهر و تنوع آنها اعم از لایت باکس، استند، بیلبورد ، ضمن رعایت عدالت در انتخاب پک های تبلیغاتی ، ترتیبی اتخاذ گردد که انگیزه برای سرمایه گذاران نیز ایجاد گردد.

اسکندرپور پیشنهاد کرد؛ قرارداد واگذاری تابلوهای تبلیغاتی در قالب یک پک به هر کانون انجام شود تا تنوع شرکت کنندگان و سرمایه گذاران را در این بخش شاهد باشیم.

وی در پایان گفت: پیشنهاد می کنیم با ارزیابی قیمت دو سال اخیر و با توجه به شرایط تورمی نرخ واگذاری های جدید اعلام شود.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up