• شناسه خبر : 63665
  • تاریخ انتشار : 07 اسفند 1400 - 01:55

به گفته عضو شورای شهر اردبیل برخی تابلوهای تبلیغاتی از جمله در شورابیل و در محل دستگاه های بازی سالیان طولانی است که در دست عده ای باقی مانده است.

برخی افراد در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی نفوذ دارند

شهرداری باید در مورد تابلو سه بعدی حافظ گزارش دهد

به گزارش شهرخوان، سجاد محمد حسن پور خزانه دارشورای شهر اردبیل: تابلوهای سه بعدی در لایحه شهرداری نیامده است.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: معلوم نیست به چه دلیلی تابلوهای سه بعدی نظیر تابلوی حافظ در لایحه شهرداری برای ساماندهی فعالیت ها در این حوزه ذکر نشده است.

سجاد محمدحسن پور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در کنار ساماندهی تمامی تابلوهای تبلیغاتی باید نرخ گذاری و مدت زمان بهره برداری در این بخش شفاف شود تا در پاسخگوئی به مردم بتوانیم واقعیت ها را بیان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی به عنوان دغدغه اعضای شورای شهر در این لایحه مورد توجه قرار گرفته و تلاش می کنیم تا به صورت مشخص تعداد تابلوها، مدت زمان بهره برداری، قیمت گذاری و نحوه بهره برداری به صورت مشخص در قراردادها ذکر شده و بیان کنیم.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: تابلوهای در اختیار شهرداری و پک های تعریف شده در قالب این لایحه باید مشخص شده و بهتر است در قراردادهای یک ساله نحوه فعالیت پیمانکاران نیز معلوم شود.

️محمدحسن پور افزود: برخی تابلوها نیز در شورابیل و در محل دستگاه های بازی سالیان طولانی است که در دست عده ای باقی مانده که در این زمینه نیز باید در کنار تابلوهای سه بعدی اقدام موثر و شفاف در واگذاری انجام شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up