• شناسه خبر : 63802
  • تاریخ انتشار : 12 اسفند 1400 - 12:04

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۴۴ واحد صنعتی به خاطر بهای مصرفی گاز آسیب دیده‌اند که حل مشکلات این واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد.

سیدحامد عاملی

اجرای واحد صنعتی در اردبیل از سال آینده شروع می شود


سید حامد عاملی در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی و اجرای خطوط انتقال گاز اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری و انجام کارهای جدید با زیرساخت های استاندارد، انتظار می رود در خصوص تامین گاز با مشکل مواجه نشویم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۹۵ هکتار به مساحت شهرک صنعتی افزوده شده و اجرای زیرساخت های ۶۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تمامی مساحت اضافه شده به شهرک صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده، افزود: اجرای واحدهای تولیدی و صنعتی در این مناطق از سال آینده شروع می شود که ضروری است برنامه ریزی های لازم برای اجرای زیرساخت های انتقال گاز به این واحدها انجام شود.

عاملی تصریح کرد: برای اجرای خط دوم انتقال گاز اردبیل از میانه نیز باید اقدامات لازم صورت گرفته و هر کاری که برای این مهم نیاز است، در برنامه های اجرایی مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مدیریت گاز و عدم قطعی در فصل سرد سال، از اقدامات شرکت گاز به دلیل جلوگیری از افت فشار و قطعی تقدیر کرد.


علمک گاز

زیان ۱۴۴ واحد صنعتی به خاطر بهای مصرفی گاز



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up