• شناسه خبر : 64945
  • تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1401 - 01:23

 شهردار اردبیل از فسخ قرارداد شرکت تیراژه گستر کیش با اکثریت آراء شورای حکمیت در اردبیل خبر داد و گفت: با این تصمیم در واقع سرمایه عمومی شهر بازگردانده و روح تازه‌ای به کالبد سرمایه‌گذاری در کلانشهر اردبیل دمیده شد.

محمود صفری Mahmoud Safari

محمود صفری با اعلام این خبر، برگزاری جلسات متعدد با هیئت مدیره شرکت تیراژه برای تعیین تکلیف این پروژه از زمان قبول مسؤولیت در کسوت شهردار را خاطرنشان کرد و افزود: فسخ قرارداد پروژه مجتمع چند منظوره تیراژه در ساحل شمالی دریاچه شورابیل با همراهی هیئت مدیره شرکت تیراژه گستر کیش و به دنبال جدی‌تر شدن نگرانی‌ها از خطرات احتمالی ریزش و فرونشست زمین در این محدوده، انجام گرفت.

 شهردار اردبیل توصیه‌های مهم امام جمعه اردبیل در نشست اخیر با اعضای شورای شهر و شهردار در خصوص این نگرانی‌ها را یادآور شد و گفت: در همین راستا و با درخواستی که در حضور اعضای محترم شورای شهر در شورای حکمیت ارائه کردم، با اکثریت آراء این شورا و همراهی هیئت مدیره شرکت تیراژه گستر کیش، ضمن فسخ قرارداد شرکت مذکور در اردبیل، این سرمایه عمومی نیز به شهر بازگردانده شد.

️صفری همچنین از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه سرمایه‌گذاری در زمین پروژه موسوم به تیراژه خبر داد و افزود: در ارتباط با پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری اردبیل در راستای تحقق و عملیاتی شدن دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهر مصمم و متعهد هستیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up