• شناسه خبر : 64961
  • تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1401 - 12:59

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مصر هستیم تا پروژه تیراژه به سرمایه گذار شایسته واگذار شود و طرح مباحث حاشیه ای در این زمینه به ویژه واگذاری این پروژه به شرکت خاص دروغ محض است.

بهروز اسکندرپور

طرح واگذاری پروژه تیراژه به شرکت خاص دروغ محض است


بهروز اسکندرپور با تبریک هفته کارگر، از تلاش های کارگران زحمتکش شهرداری قدردانی کرد و گفت: پروژه میدان خشکبار فروشان شهرداری اردبیل با مشارکت بخش خصوصی و بررسی همه جانبه اجرایی می شود که امیدواریم با طراحی جدید این پروژه که پارکینگ در آن لحاظ شده، این طرح هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

وی به لغو قرارداد پروژه تیراژه اشاره کرد و افزود: با هدف حفظ منافع مردم و شهروندان برای اولین بار با اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر و پیگیری مستمر شاهد فسخ قرارداد پروژه تیراژه هستیم که امیدواریم سرمایه گذار جایگزین به بهترین شکل این پروژه را اجرایی و عملیاتی کند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در شورای دور ششم منافع مردم خط قرمز شورا و شهرداری است و قطعا شهرداری با انتشار آگهی و فراخوانی که از سرمایه گذاران با کفایت و اهل کار انجام می دهد، انتظار داریم تا پروژه تیراژه نیز به سرانجام برسد.

اسکندرپور خاطرنشان کرد: ما مصر هستیم تا این پروژه به سرمایه گذار شایسته واگذار شود و طرح مباحث حاشیه ای در این زمینه به ویژه واگذاری این پروژه به شرکت خاص دروغ محض است و ما سعی می کنیم این پروژه را در قالب مزایده به شایسته ترین فرد واگذار کنیم.


شورا

شاهد فسخ قرارداد پروژه تیراژه هستیم



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up