• شناسه خبر : 65032
  • تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1401 - 01:27

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: عملکرد دور ششم شورای شهر اردبیل، نتیجه‌ یک فعالیت گروهی است.

جواد انصاری

تصمیمات شورای شهر اردبیل بر محور تامین منافع شهروندان است


خبرنگار: صادق پارسا

حاج جواد انصاری با حضور در برنامه زنده رادیو ساعتی شبکه سبلان به مناسبت روز شوراها تصریح کرد: عملکرد شورای دور ششم شهر اردبیل یک کار و فعالیت دسته جمعی است و چنانچه عملکردی مثبت و یا انتقادی به مجموعه وارد باشد، متعلق به همه شورا است و صرفا به یک نفر نمی توان آن عملکرد را نسبت داد.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان اردبیل در ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه همه اعضای شورا با هم برابرند؛ گفت: شورای شهر با حداکثر آرای مردم شهر انتخاب شدند و شوراها امین و امانت دار مردم شهر در مدیریت شهری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مردم با انتخاب خود نشان دادند نقش مثبتی در مدیریت شهری دارند و اعضای شورای شهر نیز با آرای حداکثری اقدام به انتخاب شهردار اردبیل کردند و تصمیماتی که در شورا گرفته می شود و یا مصوباتی که تصویب می شود همواره در چهارچوب قانون و بر محور تامین منافع و مصالح شهروندان است.

انصاری با بیان اینکه شهردار اردبیل اختیار تام دارد افزود: شورای اسلامی شهر اردبیل یک دستگاه نظارتی است و ما به عنوان نماینده مردم بر عملکرد شهرداری نظارت میکنیم.

وی ادامه داد: در جایی که عملکرد مجموعه مدیریت شهری برخلاف منافع شهروندان باشد، شورای اسلامی قطعا به عنوان یک دستگاه نظارتی ورود خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نوع خدمات توسط شهرداری به شهروندان ارایه می شود، افزود: خدمات شهرداری اردبیل تعطیل پذیر نیست و سازمان هایی چون آرامستان ها، خدمات شهری، آتش نشانی و …..۲۴ ساعت در حال خدمت رسانی هستند.


شورای شهر اردبیل

عملکرد دور ششم شورای شهر اردبیل، نتیجه‌ یک فعالیت گروهی است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up