• شناسه خبر : 65815
  • تاریخ انتشار : 09 خرداد 1401 - 01:19

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: راه های روستایی از وضعیت نامناسبی برخوردار است و باید در این خصوص یک ردیف ملی مستقل برای ایجاد و بهسازی این راه ها در نظر گرفته شود.

صدیف بدری:ردیف ملی مستقل برای بهسازی راه های روستایی در نظر گرفته شود

راه های روستایی از وضعیت نامناسبی برخوردار است


صدیف بدری در نشست با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه مسئله کیفی سازی در پروژه‌ها باید عملیاتی شود، اظهار کرد: نظارت بر انجام پروژه‌های راهداری و نگهداری و عملکرد پیمانکاران با هدف انجام کار کیفی در سطح استان اردبیل تشدید می‌شود.

وی بیان کرد: در شرایط امروز جامعه که مردم با فشار زیاد اقتصادی روبرو هستند هیچ گونه کوتاهی و اغماض در مسائل فنی و ایمنی قابل قبول و شوخی بردار نیست و حمل و نقل باید نسبت به صدور مجوزها نگاه حمایتی به مردم و ارباب رجوع داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌های روستایی از وضعیت نامناسبی برخوردار است و باید در این خصوص یک ردیف ملی مستقل برای ایجاد و بهسازی راه‌های روستایی در نظر گرفته شود و در این حوزه با حمایت نمایندگان تصمیمات ملی اتخاذ و در برنامه هفتم توسعه نیز نگاه ویژه ای به بحث توسعه راه‌های روستایی خواهیم داشت.

بدری حمایت و پیگیری دولت را در تخصیص و جذب به موقع اعتبارات را از مهمترین عوامل در جهت انجام هرچه بهتر پروژه‌های نگهداری و راهداری عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود از محل‌های مختلف ملی و صندوق توسعه حمل و نقل اعتبار خوبی را برای پروژه‌های اولویت دار استان اردبیل در حوزه نگهداری و راهداری جذب کنیم.

وی تصریح کرد: بهسازی راه‌های روستایی از مطالبات مردم و همچنین اولویت‌های استان در مجلس است و انتظار داریم با حمایت نمایندگان مجلس در کمیسیون عمران اعتبار خوبی را برای این بخش در بودجه جذب و همچنین در شورای برنامه ریزی امسال کمک شایانی به بخش روستایی خواهیم داشت تا در ۵ سال آینده بتوانیم کارهای خوب و شایسته ای را برای مردم استان در حوزه روستایی انجام دهیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خرید، تجهیز و نوسازی ناوگان‌های راهداری یکی از چالش‌های اساسی استان در حوزه راهداری بوده و از مهمترین مباحث قابل پیگیری در کمیسیون عمران است و برای استانی مانند اردبیل که اکثر فصول سال با بارش سنگین همراه است باید ردیف ملی در نظر گرفته شود و در بودجه سال آینده اعتبار این بخش را تقویت خواهیم کرد.


پروژه عمرانی جاده

نگاه ویژه ای به توسعه راه های روستایی خواهیم داشت



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up