• شناسه خبر : 66118
  • تاریخ انتشار : 24 خرداد 1401 - 03:37

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه تصمیمات شورا از روی احساسات بود، گفت: ساخت و ساز بی‌قواره در مسجد امام علی نتیجه عدم ارزش گذاری به تخصص‌ها است.

برخی از تصمیمات شورا احساساتی است

به گزارش شهرخوان، علیرضا غریبی عضو شورای شهر در بررسی توقف اجرای ساخت و ساز جدید در اطراف ساختمان مسجد امام علی میدان فرهنگ کارشناسان گفت: چندین بار این بحث در شورای شهر انجام شده است و جهت حفظ سیما و منظر شهری این سازه و تاثیر روانی و جذابیت آن و به احترام معماری زیبای مسجد، مخالفت خود را با افزایش ساخت و ساز پیرامون آن اعلام کرده ولی توسط برخی ها به مخالفت با مسجد و مذهب متهم شده ایم، اما حالا که نتیجه مصوبات و تصمیمات ناصواب عملیاتی می‌شود، معلوم می‌گردد که مخالفت ها از روی تخصص و دلسوزی بوده است.

رییس کمیسیون عمران شهرداری با انتقاد از عملکرد سابق کمیسیون بهای خدمات شهرداری اردبیل گفت: عملکرد این کمیسیون فراتر از تصمیمات کمیسیون ماده ۵ بود که مانع از بسیاری از مصوبات آن شده ایم و این مورد هم قابلیت توقف داشت.

وی افزود: شهرک کارشناسان یک المان شهری داشت که آن را با دست خود از بین می بریم، چرا که تصمیمات از روی احساسات بود و تذکرات شورا جدی گرفته نمی‌شود.

️این عضو شورای شهر اردبیل گفت: اگرچه علیرغم ابطال مصوبه قبلی شورای شهر، این ساخت و ساز پروانه گرفته به دنبال راهکارهایی هستیم که توقف عملیات صورت گیرد چرا که این مطالبات مردمی است و ما هم نماینده مردم هستیم. حفظ سیما و منظر مسجد لازم است و لایحه‌ی ساماندهی سیما و منظر شهری که دور قبل شورا تنظیم کرده بودیم باید سریعا انجام و به شورا ارسال شود. مالکیت این زمین با راه و شهرسازی است و انها هم با این توسعه مخالف هستند.

برخی از تصمیمات شورا احساساتی است

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up