• شناسه خبر : 30395
  • تاریخ انتشار : 18 تیر 1399 - 06:36

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش شاخص آسفالت راه‌های روستایی خلخال خبر داد.

606

 

کلیم‌الله وثوقی در بازدید از عملیات اجرایی لکه‌گیری محورهای ارتباطی خلخال افزود: در سال‌های گذشته تعطیلی و توقف فعالیت کارخانه‌های تولید آسفالت و همچنین درصد پایین اعتبارات استانی موجب توقف آسفالت راه‌های روستایی خلخال شد.

وی تشریح کرد: امسال با اجرای پروژه‌های آسفالت چندین روستای منطقه، فاصله ایجاد شده بین شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی خلخال با جمعیت سایر مناطق استان کاهش می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به حذف ردیف اعتباری آسفالت راه‌های روستایی از اعتبارات ملی و تامین آن از محل اعتبارات استانی با توجه به تخصیص پایین آن اظهارداشت: از شهریورماه سال گذشته بخش ساخت راه‌های روستایی از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل منفک و به جمع وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه شده ولی اعتبارات منظور شده برای اجرای پروژه‌های راه روستایی پایین بوده و جوابگوی نیاز پروژهها نیست.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی این استان با استفاده از ردیف‌های مختلف اعتباری زیرپوشش آسفالت قرارمی‌گیرد، افزود: برای آسفالت ۲۷ کیلومتر راه روستایی در خلخال امسال برنامه‌ریزی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up