• شناسه خبر : 45812
  • تاریخ انتشار : 22 دی 1399 - 07:11

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین، سرعین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حمایت های دولتی از قشر کارگر گفت: اقدامات دولت در حمایت از کارگران خجالت آور است.

کارگر

 

حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: اقدامات دولت در خصوص حمایت از کارگران خجات آور است و به هیچ عنوان قابل قبول مجلس نیست.

نماینده مردم در مجلس شورای لسلامی با بیان اینکه اقدامات دولت در خصوص حمایت از قشر مظلوم کارگران اقناعی نیست، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در این خصوص در حال بررسی و ارائه پیشنهادات لازم برای بهبود وضعیت این قشر زحمت کش جامعه است.

وی افزود: وضعیت موجود معیشتی به هیچ وجه قابل قبول نیست و کارگران ما روز به روز مظلوم تر می شوند و اگر این روند ادامه دار باشد و اقدام اساسی انجام نشود، قطعا آسیب های جدی به این قشر از وارد می شود.

نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین گفت: در بحث کرونا و تعطیلی مشاغل شاهد بودیم که کارکنان برخی ادارات و وزارتخانه ها با دورکاری و بسته های حمایتی، کارمندان خود را تشویق کردند، ولی در این میان قشر زحمتکش و مظلوم کارگری باز هم فراموش شدند و اقدامی مناسبی برای آنها صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه برخی مسئولین باید از وضعیت پیش آمده بخاطر سو مدیریتشان خجالت بکشند، ابراز داشت: چرخه تولید و ساخت و سازهای صورت گرفته در کشور بدست کارگران انجام می شود ولی همیشه بهره اصلی را افراد دیگر می برند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص حق ضایع شده کارگران، از وزیر کار و رفاه اجتماعی سوال کردیم و اگر جواب قانع کننده ای دریافت نشود مجبور می شویم او را به صحن مجلس بکشانیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up