• شناسه خبر : 65370
  • تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1401 - 08:59

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: در سال جاری و با پیگیری اعضای شورای شهر وبا همت شهردار قرار است چهار پارک جدید در منطقه توریستی شورابیل احداث می شود.

سلامت صفری: پارک خانواده در شورابیل احداث می شود

پارک خانواده در بهترین موقعیت شهری در شورابیل احداث می شود


سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در شورای چهارم استارت احداث پارک بانوان زده شد و خوشحال هستیم که به مطالبه بانوان اردبیل با احداث و راه اندازی این پارک پاسخی شایسته دهیم.

وی پارک های احداثی را در مقطع کنونی پارک باغ بهشت، پارک نور، پارک خانواده و همچنین زمین ورزشی روباز در ای منطقه اعلام و خاطرنشان کرد: پارک خانواده در بهترین موقعیت شهری در شورابیل با طراحی مناسب اجرا خواهد شد تا در کنار خانواده ها زوجین نیز با غرس نهال در این پارک بتوانند به جنگل کاری شورابیل و توسعه فضای سبز در این منطقه کمک کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل حساسیت کمیسیون زیباسازی را در نصب المان نفس در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: حجم پایه و خود المان نفس هیچ همخوانی باهم ندارند و در شب ها نیز زیبایی این المان را شاهد نیستیم.

صفری گفت: بهتر است در بازطراحی این المان دقت کنیم تا متناسب با پیام فرهنگی اهدای عضو بتوانیم کار را به درستی به پیش ببریم.

وی با ابراز خرسندی از طراحی و نصب المان ناوشکن سبلان گفت در آستانه سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر می توانیم از این المان رونمایی کنیم.


فضای سبز پارک

پارک خانواده با طراحی مناسب اجرا خواهد شد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up