• شناسه خبر : 66779
  • تاریخ انتشار : 29 تیر 1401 - 03:40

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۲ کیلومتر بزرگراه هفته آینده با حضور وزیر راه در اردبیل افتتاح خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۲ کیلومتر بزرگراه هفته آینده با حضور وزیر راه در اردبیل افتتاح خواهد شدجاده بزرگراه

 محبوب حیدری ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: هفته آینده ۵۲ کیلومتر بزرگراه با ارزش ۹۸۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری علاوه بر این ۵۲ کیلومتر، تلاش می‌شود تا پایان فصل کاری ۵۰ کیلومتر دیگر نیز به بزرگراه استان اضافه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه هزینه توسعه بزرگراه بسیار سنگین است، گفت: ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه‌های استان است.

حیدری افزود: تمامی راه‌های شریانی استان دارای ردیف ملی است که راه سربند – مشگین‌شهر آخرین راه شریانی استان بود که ردیف ملی گرفت.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت مسکن ملی استان اردبیل خاطرنشان کرد: برای مرحله اول نهضت ملی مسکن در استان ۹۳ هزار و ۴۹۲ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۴۳۲ نفر حائز شرایط هستند.

حیدری با بیان اینکه دوره جدید ثبت‌نام از متقاضیان طرح ملی مسکن نیز از ۱۵ تیرماه آغاز شده است، اضافه کرد: ثبت‌نام از مجردها در طرح نهضت ملی مسکن به انجام رسیده ولی آمار دقیقی برای استان اردبیل ابلاغ نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: تا یک ماه آینده نیز مشکل تأمین زمین نهضت ملی شهر اردبیل مرتفع می‌شود که این زمین در بهترین موقعیت شهر اردبیل خواهد بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up