• شناسه خبر : 46750
  • تاریخ انتشار : 06 بهمن 1399 - 02:21

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آنطور که باید برای پیشبرد حوزه کشاورزی برنامه ریزی نشده است.

صدیف بدری

مهندس بدری در دیدار با رئیس تعاونی روستایی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: عرصه کشاورزی و دامداری متاسفانه مظلوم ترین بخش در کشور واقع شده و آنطور که باید برای پیشبرد اهداف در این حوزه برنامه‌ریزی نشده است و امورات آن تحت تاثیر تعارض منافع واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه از تجارب موفق سایر کشورها هم به‌خصوص در حوزه توزیع و قیمت گذاری تولیدات و نهاده های دامی نتوانسته‌ایم در این حوزه بهره‌مند شویم، افزود: درصورت تداوم بی‌توجهی ها به تدوین برنامه مناسب برای تولید عرصه کشاورزی و دامداری، آینده کشاورزی و دامداری کشور با خطر جدی روبرو خواهد شد.

عضو کمیسیون جهش تولید مجلس در ادامه با اذعان به اینکه تنوع تولید داریم اما همان تولیدکنندگان ما به‌طور مثال در بخش تولید مرغ با مشکلات دست و پاگیری مواجه هستند، افزود: ضمن تلاش برای رفع موانع موجود در داخل استان، سعی می‌کنیم در مجلس با پیگیری لازم در راستای رفع موانع کشوری گام برداریم.

در ادامه این دیدار برخی مشکلات و موانع موجود بر سر راه فعالیت های حوزه کشاورزی و دامپروری از سوی رئیس اداره تعاونی روستایی شهرستان اردبیل و روسای اتحادیه های روستایی شهرستان مطرح و در رابطه با رفع این مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up