• شناسه خبر : 64763
  • تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1401 - 10:53

عضو شوراي شهر اردبيل با اشاره به اینکه برخی پروژه های پیشنهادی نبايد در حد مصوبه و روي كاغذ بماند، گفت: شهرداري اردبيل بايد از ورود مافيا به طرح‌هاي سرمايه‌گذاري و مشاركت‌ مردمي پرهيز كند، گفت:

مینا نهامین: شهرداری از ورود مافيا به طرح‌های سرمايه‌گذاری جلوگيری كند

مينا نهامين در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل اظهار كرد: انتقال مشاغل مزاحم به ويژه آهن فروشان و لوله فروشان در اولويت شهرداري اردبيل قرار گرفته است.

وي مطالبه به حق مردم را در اين زمينه يادآور شد و تصريح كرد: چنين طرح‌هايي نبايد در حد مصوبه و روي كاغذ بماند بلكه بهتر است با حضور سرمايه‌گذاران و مشاركت‌كنندگان فعال و واقعي اين پروژه‌ها به سرانجام برسد.

عضو شوراي شهر اردبيل گفت: مردم انتظار دارند در سال‌جاري عمليات انتقال آهن فروشان به محدوده كورائيم در زميني به مساحت 38 هكتار انجام شود كه قطعا در اين زمينه با فراخواني كه در جلب سرمايه‌گذاران انجام مي‌شود، گروه‌هاي سرمايه‌گذاري با صلاحيت و حرفه‌اي وارد اين امر خواهند شد.

نهامين افزود: اميدواريم اين پروژه مشاركتي در سال‌جاري به سرانجام برسد و شهرداري نيز اجازه ندهد تا برخي گروه‌هاي مافيايي در گروه‌هاي مشاركتي و سرمايه‌گذاري كارشكني كنند.

️وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: مردم انتظار دارند تا هر چه سريعتر طرح‌هاي مشاركتي با شهرداري اردبيل به ويژه انتقال مشاغل مزاحم حل و فصل شده و جلوي زمين‌خواري و برخي ديگر از رانت‌هاي احتمالي در اجراي اين پروژه‌ها گرفته شود.

نقشه پروژه عمرانی

شهرداری از ورود مافيا به طرح‌های سرمايه‌گذاری جلوگيری كند



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up