• شناسه خبر : 65737
  • تاریخ انتشار : 07 خرداد 1401 - 12:09

عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل با اشاره به اینکه بسياري از مراکز تجاری و خدماتی اردبيل فاقد مجوز پايان كار هستند، از شهرداری خواست تا از فعاليت مجتمع‌هاي تجاري، مسكوني و اداری فاقد پایان كار جلوگيری كند.

حبیب فتحی: شوراسنتر، الماس شهر، صفويه و اطلس پایان کار ندارند

خبرنگار: مریم محرمی

به گزارش شهرخوان، سی و یکمین جلسه رسمی  فوق العاده شورای اسلامی شهر به منظور وقوع حادثه ناگوار  متروپ لآبادان در جهت  ایمن سازی ساخت و ساز های ساختمانی شهر و جلوگیری وقوع  حوادث تلخ مشابه در شهر اردبیل برگزار شد.

تنها به نوشتن صورت جلسه اكتفا نكنیم

حبیب فتحی در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل با موضوع ايمن‌سازي ساخت و سازها در اردبيل اظهار كرد: همه دستگاه‌ها بايد به تكاليف قانوني خود در حوزه ايمن‌سازي ساخت و ساز توجه كرده و تنها به نوشتن صورت جلسه اكتفا نكنند.

وي تصريح كرد: متروپل‌هاي متعددي در اردبيل امكان بروز حوادث و اتفاقات تلخ را دارند كه ما اگر ديرهنگام حركت كنيم، قطعا آسيب‌هاي بيشتري دامن مردم را خواهد گرفت.

عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت:‌ در كنار انجام وظيفه قانوني، بهتر است شهرداري از فعاليت مجتمع‌هاي تجاري، مسكوني و اداري فاقد پايان كار جلوگيري كرده و شرايط مطلوبي را براي ادامه فعاليت آنها به وجود آورد.

فتحي نمونه بارز اين مجتمع‌ها را شوراسنتر اردبيل اعلام كرد و افزود: شوراسنتر اردبيل نه تنها پايان كار ندارد بلكه فاقد امكانات اوليه است اما صاحب اين مجتمع با كاغذ پاره معامله واحدهاي تجاري خود را انجام مي‌دهد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: بسياري از مجتمع‌هاي تجاري فعال در اردبيل حتي الماس شهر، صفويه و… پايان كار ندارند و امكان بروز حوادث متعدد در اين مجموعه‌ها وجود دارد.

بازار حاج یوسف در معرض خطر جدی است

فتحي اضافه كرد: بازار حاج يوسف اردبيل در معرض خطر جدي است و بهتر است مسئولان امر تذكر و تاكيدات اعضاي شوراي شهر را در بهسازي و مقاوم‌سازي اين مجموعه بازار جدي بگيرند چرا كه هر لحظه امكان بروز حوادث تلخ در بازار حاج يوسف وجود دارد.

وي بيان كرد: ما نمي‌توانيم به صورت مقطعي تصميم‌گيري كرده و يا به صورت جلسات خروجي كارمان را منتهي كنيم بلكه بهتر است در عمل و با هدف حفظ جان مردم اقدامات مؤثر را در ايمن‌سازي ساخت و سازها انجام داده و به صورت كامل اصول و قواعد ساخت و ساز مورد توجه قرار گيرد.

️عضو شورای شهر اردبيل پرهيز از كارهاي متداول و معمول را در تنظيم صورت جلسات و ارائه گزارش‌هاي فاقد رويه عملياتي يادآور شد و ادامه داد: بايد در عمل اقدامات و فعاليت‌هاي ما منجر به ارتقا ايمني واحدهاي تجاري و ساختمان‌ها شود.

پاساژ خرید

شوراسنتر، الماس شهر، صفويه و اطلس پایان كار ندارند



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up